Camilla Hessje

Har du spørsmål som gjelder din sak, kan du be om et møte eller telefonsamtale med saksbehandler. Dersom du ønsker svar på generelle spørsmål, må du kontakte byggesaksenheten.

Nøkkelinformasjon

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg velge fritt den saksbehandleren jeg vil ha?

Du bruker denne løsningen for å reservere tid med den saksbehandleren du allerede har. Saksbehandlere tildeles fortløpende.

Hvordan avtale møte med saksbehandler?

Når du har funnet saksbehandleren din, trykk på "Reserver" for å se kalenderen og når vedkommende har ledig tid. Velg det ledige tidspunktet som passer deg best.

Fyll ut registreringsskjemaet så detaljert som du kan, slik at saksbehandleren kan være så forberedt som mulig til møtet.

Forespørselen vil sendes direkte til saksbehandler. I etterkant vil du få en bekreftelse fra saksbehandler på om ønsket tidspunkt er godtatt eller ikke.

Hva kan jeg få hjelp til?

I møte med en saksbehandler kan du få hjelp til utfylling av søknader og svar på andre spørsmål du har forbindelse med bygging.

Kan jeg få møte via telefon?

Ja, i registreringsskjema kan du velge om du ønsker å avtale møte via telefon eller ved å møte opp personlig.

Dersom du ønsker telefonmøte vil saksbehandler ringe deg opp på gitt tidspunkt. Husk å oppgi ditt telefonnummer i registreringsskjemaet.

Hvordan kan jeg avlyse et avtalt møte?

Dersom du må avlyse et møte, må du ta direkte kontakt med den saksbehandleren som du har avtalt møte med.

Du vil få kontaktinformasjon til saksbehandler på mail når møtet er bekreftet.