Daglig leder på plass i Grimstad Bolig- og Næringsutvikling AS

Styret i Grimstad Bolig- og Næringsutvikling AS (GBN) har ansatt Svein Engedal som daglig leder.

Profilbilde av Svein Engedal - Klikk for stort bildeSvein Engedal blir daglig leder i Grimstad Bolig- og Næringsutvikling

Han starter i stillingen 2. januar neste år.  Arbeidsstedet hans vil bli i Grimstad, hvor selskapet i disse dager er på jakt etter egnede lokaler.

Svein Engedal er 57 år gammel, og han er utdannet ingeniør innen bygg og anlegg. Engedal har bred erfaring innen eiendomsfaget, både som utbygger, megler/selger og fra rådgivningssiden. Han kommer nå fra stillingen som leder for prosjekt- og eiendomsutvikling i Hellvik Hus Sør Eiendomsutvikling AS.

Grimstad Bolig- og Næringsutvikling er heleid av Grimstad kommune. Gjennom erverv, utvikling og salg av tomter, skal selskapet bidra til økt realisering av nærings- og boligutvikling i Grimstad kommune. Selskapets hovedfokus er rettet mot tidligfase-eiendomsprosjekter, fra erverv og opparbeidelse av tomteområder, frem til salg av ferdig opparbeidet tomteareal for bolig eller næring.

Lurer du på noe?

Kontaktpersoner: